Review - Gel pentru curatarea tenului ( Anian ) ♥

vineri, 29 iulie 2011

  Buna fetelor ! Va voi vorbi astazi despre un produs care mie imi place tare mult si e singurul care a reusit sa ma multumeasca in sfera de curatarea si demachiere a fetei. Este vorba de gelul  de curatare a tenului cu antioxidanti din goji si rodii, de la Anian.


   
  Ce promite acest produs ?
  Extractele din goji si rodii au proprietati antioxidante care combat semnele de imbatranire provocate de efectele radicalilor liberi asupra pielii. Veti simti beneficiile nutritive ale fructelor rosii care, cu vitaminele si polizaharidele lor, va ingrijesc si hranesc pielea.

  Cum trebuie utilizat ?
  Aplicati o cantitate mica de gel pe fata si masati usor. Limpeziti cu apa din abundenta.

  Ce cantitate are ?
  150 ml 

  Ingrediente :

   
    Care este parerea mea despre gelul Anian pentru curatarea fetei ?

  De foarte mult timp imi doream un produs care sa ma multumeasca in curatarea si demachierea zilnica a tenului meu. Produsul acesta e perfect ! Eu nu i-am gasit nici un dezavantaj. 
  In primul rand imi place ca imi curata tenul perfect, dupa aplicare se simte curat, straluceste si nu mi se mai formeaza sebum in zona T ( vara am probleme cu sebumul in aceasta zona din cauza temperaturilor ridicate, transpiratiei,prafului etc ).
  Chiar daca in descrierea produsului nu este mentionat faptul ca se poate folosi in demachierea fetei, acest produs mi se pare mai mult decat bun pentru asta. Desi machiata, fata ramane fara pic de urma de machiaj de la prima aplicare. Cantitatea pe care o folosesc pentru o singura aplicare fiind echivalentul unei monede de 1 ban, nefiind necesara o a doua aplicare.
  Ambalajul este practic, chiar imi place faptul ca tubul arata astfel, deoarece e usor de controlat cantitatea pe care vrei sa o folosesti.
  Mirosul, mie personal imi place, miroase fresh, predominant a rodie si nu mi se pare deloc deranjant, din contra dimineata ma racoreste.
   Eu aplic in general gelul dimineata si seara si de fiecare data cand ma demachiez.
  Mama mea, care are tenul gras este de asemenea foarte multumita de el, datorita secretiei de sebum diminuate si luminozitatii pe care o confera fetei.
  Per total sunt foarte multumita de el, in comparatie cu toate celelate produse de curatare si demachiere pe care le-am folosit pana acum si are un mare plus pentru faptul ca pe langa curatarea tenului impecabila, este si un foarte bun demachiant.

  Ce pret are ? 
  22 RON 
  
  De unde il puteti cumpara ?
  Magazin online triodeluxe.ro

  Nota produsului :
   ♥  ( 5/5 )  

  Sfat : Daca doriti sa-l achizitionati de pe site-ul triodeluxe.ro ,eu mai am achizitionate de acolo doua produse de care sunt foarte multumita, pe care o sa vi le prezint in curand.

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥ 
  (\_ _/) ♥ 
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu