NOTD - Simple Red

duminică, 31 iulie 2011
  Hi bunnies! Nu v-am mai aratat de mult timp un NOTD si parca mi se facuse dor  ... :D
  Oja pe care am folosit-o este a lui Carmen (gazda mea de la Giurgiu) si cat timp am fost acolo mi-am bagat nasul prin toate ojele si farduletele ei. 
  Nuanta aceasta de rosu pot sa spun ca e cea mai frumoasa nuanta de rosu pe care am avut-o pe unghii. Ador nuantele de rosu aprins ♥ , iar oja aceasta chiar mi-a placut si ca rezistenta, 3 zile au fost intacte, nu s-au ciobit, nu nimic, dar in special mi-a placut culoarea sa.


  Voua va place rosul  ? Unghiile rosii ? Rujul rosu ?  Eu pana acum ceva timp nu eram o impatimita a acestei culori, dar a inceput sa imi placa tare mult vara aceasta.


Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥

 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu