Review - Fond de ten natural Benecos

miercuri, 22 iunie 2011
  Hello girls ! Am revenit cu un review al fondului de ten natural de la Benecos.


  Descrierea oficiala a produsului, pe site-ul www.bio-cosmetics.ro :

 " Fond de ten cremos - se intinde usor pe pielea dumneavoastra conferindu-i o culoare deosebita uniforma.
  Contine ulei BIO de migdale si unt BIO de Shea, pentru hidratare si o ingrijire deosebita.
  Contine: APA (AQUA), PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (MIGDALE DULCI) OIL*, TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), STEARIC ACID, BUTYROSPERMUM PARKII (UNT DE SHEA)*, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLICERYDE, ZEAMAIS (PORUMB) STARCH*, LAUROYL LYSINE, TALC, SODIUM HYDROXIDE, MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, GLYCERIN, GLYCERYL CAPRYLATE, UNDECYLENOYL GLYCINE, CAPRYLOYL GLYCINE, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, P-ANISIC ACID, TOCOPHERYL ACETATE (+/- (POATE CONTINE) IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499))
* provine din agricultura bio, controlata

  0% Parafine. 0% Silicon. 0% Parabeni. 0% PEG.
  Produs certificat BDIH
  Continut: 30 ml "



  Parerea mea :  
  Nu pot spune ca sunt incantata de acest produs, dar nici cel mai prost fond de ten pe care l-am folosit, nu este. 
  • Nu are consistenta foarte groasa, dar nu intra in piele, decat combinat cu o crema, atunci se vede ok
  • Imi place faptul ca miroase frumos
  • Are putere de acoperire mica spre medie
  • Rezista pe ten pana la 5 ore
  • Un alt punct slab al sau este faptul ca nu are factor de protectie impotriva UV
  • Nuanta pe care eu am incercat-o este 'Nude' si mi se pare mult prea deschisa (fata de cum este prezentata pe site) si asta tinand cont ca eu am tenul alb
  • Ambalajul (tub) e practic si igienic
  •  Puteti vedea cum arata fondul de ten aplicat pe fata mea ( combinat inainte de aplicare cu 2-3 picaturi de crema) cu blush, pudra si bronzer peste, in postarea aceasta 
   Precum am spus si mai sus nu sunt foarte incantata de el, din motivul principal ca trebuie sa il amestec cu o crema de fata pentru a arata uniform pe fata, dar si din cauza ca este vara si prefer un fond de ten care sa aiba protectie solara in componenta sa.
  Daca doriti sa-l achizitionati, il puteti gasi pe site-ul www.bio-cosmetics.ro la pretul de 39,5 lei.

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥ 
  (\_ _/) ♥ 
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu