☆ Random talk + NOTD - Dark midnight blue ☆

sâmbătă, 25 iunie 2011
  Good morning girls !
  Nu mai vorbisem de mult timp  la un 'Random talk' cu voi si-mi era dor...
  In dimineata asta sunt chiar matinala, pff...Motivul ? Febra musculara nu mi-a dat pace ! Mi-am facut program si in fiecare seara, imi petrec o ora jumatate facand sport. Ador sa alerg, dar imi place si mai mult daca am o tovarasa/ un tovaras de alergat . Cu ocazia asta iti multumesc sister a mea draga, ca  imi faci mereu pe plac. Aseara sister s-a gandit sa sarim peste incalzire si acum suport consecintele. :))
  Imi doream de mult timp sa imi schimb stilul meu de lenevala totala si sa ma apuc de facut sport, sa mananc mai sanatos, sa fac ceva pentru mine. Si asa am facut ! Mananc salata din plin ( salata verde, cu ton si porumb fiert - it's my fav ), mananc fructe, grasimi doar din portia de ciorbica, la care nu renunt, iar dulce mananc ghiciti ce ? ..... honey :x ! Da, mierea e dulcele meu preferat, dar si ciocolata se mai accepta, o data pe saptamana.
  Imi place mult si sunt mandra de mine sa stiu ca pot face ceva pentru mine, care sa imi fie de folos si acum si pentru mai tarziu, cand timpul nu imi va mai fi deopotriva. Sper sa ma tin de ce am inceput si va recomand si voua, daca aveti timp liber si nu aveti ce sa faceti cu el, dati-mi-l mie, faceti sport !
 Tinand cont ca nu v-am mai aratat un NOTD de ceva vreme, astazi va arat unghiutele mele de saptamana asta. Sper sa va placa ! 


Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥ 
  (\_ _/) ♥ 
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu