Machiajul mineral + Review - Fond de ten mineral & Anticearcan Pure Touch

joi, 9 iunie 2011
  Buna fetelor !

  Astazi va voi vorbi despre machiajul mineral, ce inseamna, cum se aplica si ce beneficii are acesta.
  Sunt sigura ca majoritatea dintre voi stiti ce reprezinta produsele cosmetice minerale si poate chiar le-ati incercat, dar consider ca este necesar sa le informam si pe restul fetelor de aceasta alternativa sanatoasa, asa ca va voi atasa mai jos cateva informatii esentiale despre machiajul mineral .

  "Cosmeticele minerale sunt recomandate de dermatologi ca fiind cea mai buna alegere pentru ten, pentru ca nu contin coloranti artificiali sau conservanti periculosi, de aceea practic nu exista risc de alergii. In plus, cosmeticele minerale se armonizeaza foarte frumos cu pielea ta, fara sa te faca sa arati artificial.

   Vei fi frumoasa in mod natural, si in plus vei fi mandra ca stii sa ai grija de tine. Se si spune despre machiajul mineral ca odata ce l-ai incercat, nu mai poti reveni la modul traditional de machiaj. Si este adevarat. Cu PureTouch ai o gama de cosmetice ce iti subliniaza frumusetea naturala si care iti ofera multe avantaje:
  • acoperire adaptata tie (de la usoara la medie/mare)
  • potrivire perfecta
  • acopera imperfectiunile
  • mascheaza ridurile
  • ten luminos si proaspat
  • machiaj fara efect de masca
  • folosire indelungata -18 luni folosire de la desigilare
  • produse naturale si sigure pentru sanatatea ta
  • fara parabeni, fara conservanti
  • fara risc de alergii 

  Ce produse de machiaj mineral putem folosi?

  Fondul de ten este 100% natural şi nu conţine talc, uleiuri sau coloranţi, aşa cum putem întâlni la produsele clasice de machiaj. Este adecvat pentru orice vârstă şi pentru toate tipurile de ten, chiar şi pentru cele mai sensibile şi expuse diverselor alergii. Oferă o acoperire perfectă şi, spre deosebire de celelalte produse de machiaj, nu evidenţiază liniile fine sau ridurile şi nu produce efectul de mască, aşa cum fac celelalte fonduri de ten. Tenul rămâne perfect acoperit, iar produsul îi conferă un aspect natural.

  Pudra are proprietăţi naturale cu rol de fixare şi consistenţă mătăsoasă. O calitate deosebită a acesteia este că absoarbe sebumul, iar tenul rămâne proaspăt toată ziua.
  Fardul de obraz este disponibil în mai multe nuanţe, pentru toate tipurile de ten. Folosirea acestui fard creează un glow aparte.

  Fardul de ochi poate fi aplicat în mai multe nuanţe şi chiar dacă se adaugă un strat mai mare, ele nu se vor strânge în jurul ochiului, aşa cum se întâmplă la cosmeticele de proastă calitate, dar şi la cele mai scumpe. Aspectul machiajului va fi natural.

  Rujul mineral nu conţine parabeni, bismutil, carmin sau substanţe sintetice, ci are pigmenţi minerali, oxizi de fier şi vitamine ce hrănesc pielea sensibilă a buzelor. " (sursa1,sursa 2)

   Acum ca stiti beneficiile acestui tip de machiaj, vreau sa va prezint fondul de ten mineral si anticearcanul mineral de la Pure Touch Minerals.

Fondul de ten mineral Pure Touch
-nuanta Milky Vanilla-
Descrierea oficiala a fondului de ten mineral, pe site-ul PureTouch.ro :

  "Recomandat tenurilor deschise, potrivit in general celor cu parul natural de la blond la saten sau nuante nu foarte inchise de roscat.
Ambalare in recipient de 30 g volum. Aplicare cu pensula speciala kabuki.
  Desi fondul de ten mineral este exclusiv sub forma de pulbere, nu seamana deloc cu traditionala „pudra”. Pentru ca particulele sunt mult mai fine si pentru ca foloseste alte ingrediente decat pulberile traditionale, fondul de ten PureTouch acopera perfect, dar nu incarca tenul, nu se vede si nu se simte pe piele, iar senzatia la atingere este cremoasa, matasoasa. Uitati de aspectul de masca sau de aparenta pudrata, acoperind imperfectiunile si obtinand un ten uniform! Fondul de ten PureTouch este nonalergen si noncomedogen."
 Descrierea mea :

  Este pentru prima data cand folosesc produse minerale si sunt foarte incantata.Daca ati citit mai sus la avantajele acestor produse v-ati dat seama ca sunt o alternativa cu mult favorabila produselor cosmetice pe care le achizitionam din magazine.
  Acest fond de ten mi se pare perfect pentru perioada calda, tinand cont ca inainte de a fi aplicat putem hidrata fata cu o crema cu factor de protectie (mare, in cazul meu), iar acest fond de ten pulbere ii intensifica nivelul de protectie cu ajutorul  procentajelor de Titanium Dioxide si de Zinc Oxide ce au un ecran solar in jur de SPF 15.
  Puterea de acoperire a acestui produs este mai mare decat ma asteptam.Puteti vedea cum arata tenul meu fara fond de ten (stanga), iar in dreapta dupa aplicarea fondului de ten Pure Touch.
   Fondul de ten se intinde foarte bine cu pensula kabuki, eu am folosit-o pe aceasta si mi-a placut mult aspectul natural si catifelat pe care il lasa pielii. Pensula e foarte moale si permite aplicarea fondului de ten pe toata zona fetei.

 

  Un alt produs mineral pe care vi-l voi prezenta este un produs de care eu nu ma mai pot lipsi de cand am inceput sa-l folosesc, anume anticearcanul mineral, de la PureTouch.ro.

Anticearcan mineral Pure Touch
-nuanta Lemon-
Descrierea oficiala a anticearcanului mineral, pe site-ul PureTouch.ro :

  "Recomandat tuturor nuantelor de ten. Camufleaza perfect cearcanele sau petele care au o tenta violacee " 

Descrierea mea :

  Precum am spus mai sus m-am indragostit de acest produs si il folosesc zilnic de mai bine de 2 saptamani.Ambalajul e foarte practic, cantitatea ce trebuie aplicata pentru a acoperi cearcanele fiind foarte mica.
    Acest anticearcan, cat si fondul de ten mineral prezentat mai sus nu au miros si nu mi-au provocat nici cea mai mica iritatie.Continutul se aplica cu ajutorul unei pensule pentru anticearcan, gradul sau de acoperire fiind mediu-mare asupra cearcanelor mele cu tenta violacee.
  Las pozele sa vorbeasca de la sine si astept sa-mi spuneti daca intr-adevar am motive intemeiate pentru obsesia mea facuta pentru acest anticearcan : 
   Cred ca este evidenta shimbarea si nu mai este nevoie sa va spun in care parte a pozei am folosit anticearcanul.E preferatul meu :x si mi se potriveste perfect.Il veti vedea in toate look-urile mele care vi le voi prezenta pe blog.
  
  Recomand cu drag aceste produse minerale si intr-adevar mi-au schimbat principiile despre machiajul traditional ( fondul de ten lichid si anticearcanul tip baton ) !
  Fondul de ten mineral si pensula kabuki le puteti achizitiona  la pretul de 49 lei, respectiv 36 lei, iar anticearcanul meu preferat il puteti achizitiona la pretul de 28 lei de pe site-ul PureTouch.ro
Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥ 
  (\_ _/) ♥ 
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu