Contest entries ( Nail Art ) + Happy Birthady to Us !

miercuri, 1 iunie 2011
 Buna dimineata !

 Inainte de a va prezenta talentatele fete care au participat la concursul organizat de mine,la sectiunea nail-art,as vrea sa va urez tuturor un poznas La Multi Ani si as vrea ca astazi toata lumea sa isi aduca aminte cum e sa fi copil ! Eu va spun din proprie experienta ca e minunat si o sa-mi aduc aminte cu drag aceasta perioada. Sunt un copil si mereu va ramane in mine doza de 'copila'. Desi stiu ca voi creste, eu voi fi un om mare cu  suflet de copil !


Iar acum sa vi le prezint pe talentatele mele participante( ordinea este aleatorie ) :

Ancka Anculici
Madalina Vicol
Madina Bianca

Carmen Andreea
Costache Lavinia Monica
Ioannah Hosu

 Merita apreciate ! Sunteti minunate si va multumesc pentru participare si va astept si la viitoarele mele concursuri !
Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥ 
  (\_ _/) ♥ 
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu