Review - Sapun solid natural SoapMill ( Green Bar )

marți, 17 mai 2011
   Ce mai faceti fetelor ? Imi cer iarasi scuze pentru lipsa de activitate,dar sunt ultimele saptamani de scoala,maine am ultima teza si va promit ca dupa aceea o sa-mi reiau activitatea la standarde normale.
   As vrea sa va multumesc pentru reactiile pozitive si incurajatoare si pentru sustinerea pe care mi-ati oferit-o in initierea campaniei  ' Bio,un mod de viata santos ' ! 
  Astazi va voi prezenta primul produs primit spre testare din partea firmei SoapMill,o firma ce comercializeaza o gama larga de produse organice si naturale.Aici gasiti mai multe detalii despre firma SoapMill.
   Produsul pe care l-am ales pentru a-l testa este Sapunul solid pentru piele uscata Green Bar  si l-am ales pe acesta pentru ca,precum stiti sunt nefercita posesoare a unui ten uscat si sensibil. 



 Beneficiile sapunului Green Bar sunt urmatoarele :

Ingredientele pe care le regasim in compozitia sapunului  : 

 
  Precum ati vazut si mai sus acest sapun are multe atributiuni,iar parerea mea,per total dupa o saptamana de la folosirea zilnica a acestuia este una foarte buna.In continuare va voi prezenta experienta mea cu acest sapun.
  • Prima intrebuintare pe care eu o gasesc mai mult decat practica si benefica tenului meu este folosirea sapunului pe post de demachiant, deoarece imi curata foarte bine fata, machiajul, iar tenul ramane curat, cu un aspect lucios (ador lucrul acesta pentru ca fata mea fiind uscata nu am gasit nici un sapun/lotiune de curatare a fetei care sa imi ofere un luciu si un aspect sanatos fara aplicarea unei crema dupa ). Il folosesc dimineata si seara si sunt foarte multumita de aspectul tenului meu !

  • Tatal meu s-a abonat si el l-a mine si il foloseste ca spuma pentru barbierit si a fost surprins placut sa observe ca dupa barbierit pielea nu ii e iritata,ci  fina.Inca un punct forte ( sau nu ,daca nu vreti sa il impartiti cu nimeni ) ... Poate sa il foloseasca si iubitul/sotul/tatal dvs. ! 

  • Am folosit sapunul si pe corp si intr-adevar curata foarte bine,pielea este catifelata dupa folosire si iti da o stare de relaxare si de bine incat imediat ma bag la somnic.Nu am observat ameliorarea efectelor enzimelor pentru ca nu am asa ceva pe corp,deci nu ma pot pronunta.

  • Pentru ca acest sampon promite sa hidrateze parul,sa-i confere stralucire si sa calmeze pielea capului l-am folosit si pe post de sampon solid.Sincer va spun, ca sunt  multumita de el, desi nu pot spune ca are efecte uimitoare, are aceleasi efecte pe care un sampon lichid normal de pe piata le are asupra parului meu ,numai ca am satisfactia ca acesta nu contine atatea ingrediente care sa-mi atace firul de par.Dupa folosire parul este stralucitor,in cazul meu si mai cret :)) si e usor de pieptanat !

  • In ceea ce priveste proprietatea sa de a cicatriza si grabi vindecarea ranilor sunt foarte incantata sa observ cu zgarieturile mele de pe maini (de la Mickey,evident) se reduc vizibil !
   Pe scurt,sunt foarte multumita de acest sapun,imi place faptul ca este multifunctional si il pot folosi si pentru fata,maini,corp si par .Nu am avut nici o reactie alergica la el pentru ca nu contine nici un ingredient chimic nociv (este 100 % natural ).
  Un dezavantaj al sapunului ar putea fi gramajul (90 grame +/- 10 grame),dar tinand cont ca pretul nu este ridicat ( 18 lei ) imi voi permite sa il achizitionez atunci cand se va termina ( in minim o luna de zile ).
  Mirosul acestuia nu este deranjant,se simte in mod special mirosul de menta si pin(eu sunt innebunita dupa mirosul de menta).

  Daca va doriti un produs BIO,multifunctional pentru pielea uscata sau parul dumneavoastra deteriorat puteti achizitiona produsul de pe siteul SoapMill,la pretul de 18 lei.Vi-l recomand cu drag !
  Eu nu o sa mai folosesc nici un alt sapun de acum inainte.M-am decis sa traiesc bio si acesta este un inceput !
Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu