LOTD - ❀ PeachPuff Coral ❀

marți, 24 mai 2011
  Hello girls !

  Fac si eu o pauza de la invatat chimie ( maine am lucrare ) si va arat un look inspirat de o rochita cute pe care mi-am cumparat-o astazi.Imi place la nebunie,dar trebuie sa ma dezobisnuiesc sa imi mai cumpar imbracaminte si incaltaminte de aceeasi culoare ~roz corai ~ !!! Neaparat ... 

 Este un look simplu,nu foarte colorat datorita rochitei care e deja destul de 'vesela' :D ..  Sper sa va placa !
 


   

  P.S.1 : Ati vrea sa revin la postarile 'LOTD' mai detaliate,care sa contina detalii despre cum am aplicat culorile,ce am folosit,etc ....  ?
  P.S.2 : Vreti sa ma apuc de facut tutoriale de make-up ?

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥ 
  (\_ _/) ♥ 
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu