A venit iepurasul si la mine ...

sâmbătă, 23 aprilie 2011
  Hello everyone ! :*
  Sunt putin suparata pentru ca m-am muncit 3 ore sa editez un clip cu Mickey in Movie Maker si dupa atata munca mi s-a blocat aplicatia,s-a restartat pc'ul si s-a pierdut toata munca mea ! :(((
  Revenind la motivul postarii din seara aceasta,vreau sa va arat ce mi-a adus mie iepurasul !! :D
  Iepurasul anul acesta a fost deghizat in Andreea si doamna Gabriela,de la Farduri Colorate,care in urma castigarii giveawayului pe blogul Andreei mi-au daruit paleta pro 88 farduri sidefate.
  E minunata ! Cand am primit coletul nici nu imi venea sa il despachetez,atat de frumos era !

    Nu am primit niciodata un cadou atat de frumos impachetat ! Multumesc frumos doamna Gabriela ,sunteti o draguta ! :*
   Dupa ce am desfacut ambalajul o ora nu am vazut si nu am auzit pe nimeni :)) ... Mi-am luat doua pensulici si am incercat toate culorile.Imi plac foarte tare,sunt pigmentate,sidefate,sclipicioase..sunt SuPeRbE !

   De abia astept sa va arat o groaza de machiaje cu noua mea plaetuta ! Ii multumesc inca o data Andreei si doamnei Gabriela !
   Si nu in ultimul rand va doresc tuturor Sarbatori Pascale linistite,pline de fericire si caldura ! Va pup :*
 
Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu