Unii vopsesc ouale,eu imi vopsesc parul ! :)

miercuri, 27 aprilie 2011
  Hello my loves ! :*
  'M-a apucat nebunia' si am zis sa imi vopsesc pleata pentru ca imi crescusera radacinile,culoarea initiala se inchisese si per total arata awful ! Cu ajutorul unor gagici super dragute m-am hotarat sa imi cumpar vopsea Bes.Nu stiu daca ati auzit de ea,dar e o vopsea profi si costa doar 22 lei.
  Nu ma asteptam la minuni,din moment ce m-am vopsit singura (haha..nu ma faceti nebuna,dar nu a avut cine sa ma vopseasca si eram prea nerabdatoare) asa ca am pus mana pe vopsea si m-am apucat de treaba.Mi-am cumparat nuanta 'Blonde platinum' si oxidant de 30.In total au costat 22 lei.
  Nu prea am ce sa va spun,asa ca las pozele sa vorbeasca ( nu va luati de fata mea nemachiata ,va rog frumos ).
   Rezultatul  imi place,dar pentru ca radacinile aveau culoarea mea naturala atnci cand m-am vopsit au iesit o nuanta mai diferita fata de restul parului cred ca imi voi mai cumpara un tub de vopsea si imi voi vopsi doar radacina.Voi ce ziceti ? E bine sa fac asta ?
  Despre vopsea va pot spune doar ca mi-a lasat un par fiiiiiiiinnnnnnn,matasos si care nu arata deloc rau dupa vopsire ! Imi place tare mult vopseaua Bes,fata de vopseaua Wella cu care m-a vopsit o tipa stupida la salon si nici culoarea nu a iesit cum trebuie,iar dupa vopsire parul arata oribil :(.Multumesc gagicilor care m-ati convins ca trebuie sa o aleg pe aceasta !
  Voi ce parere aveti? Imi sta bine? Oare cum voi proceda cand imi va creste parul ? :-ss

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny


 

2 comentarii:

Lav spunea...

Pisiiiii <3
Ti-a iesit super!! Clar asa imi iau data viitoare, adica intr-o saptamana :D Lasa-ti radacinile asa, pt ca daca le deschizi mai tare, cand o sa creasca o sa se vada mai clar diferenta.

Anonymous spunea...

super iti sta! as avea si eu o mica intrebare daca se poate? ;;)

Trimiteți un comentariu