Reviews - Produse Gerovital Plant

luni, 25 aprilie 2011
  A venit timpul sa-mi dau si eu cu parerea despre produsele Gerovital Plant pe care le-am avut in testare.Imi face placere sa va spun parerea mea deoarece impresia mea per total a fost una placuta despre aceste produse.

  Produsele despre care va voi vorbi astazi sunt:
  • Crema hidratanta Gerovital Plant
  • Laptele vitaminizant demachiant Gerovital Plant
  • Ser contur ochi si buze Gerovital Plant 

  Primul produs despre care va vorbesc este si preferatul meu si este vorba de Crema Hidratanta.Nu are rost sa va mai spun ce promite aceasta crema deoarece sunt sigura ca stiti majoritatea,dar eu va voi spune cum a recationat tenul meu sensibil si uscat sub actiunea cremei hidratante.De cand o folosesc tenul meu arata mult mai sanatos,straluceste si este hidratat in profunzime de aceasta crema! Am fost foarte multumita de ea de la prima utilizare si voi continua sa o folosesc.Crema are un miros placut,se aplica usor si intra repede in piele.Puncte slabe ale cremei si efecte secundare negative asupra tenului meu nu am observat!

  Urmatorul produs pe care vi-l voi prezenta,in urma folosirii acestuia pe o perioada indeajuns de lunga pentru a-mi da seama de efectele sale este Laptele vitaminizant demachiant.sunt multumita de acest produs deoarece demachiaza foarte bine machiajul fetei si al ochilor,inclusiv si pe cel al buzelor.Nu necesita clatire dupa ce este folosit si acesta este un punct forte al sau,deoarece pentru ca uneori din cauza unor motive intemeiate(lenea,oboseala) nu mai aveam dispozitia sa merg la baie sa folosesc un demachiant cu clatire pentru a-mi demachia fata,iar demachiantul Gerovital Plant e foarte usor de folosir de la mine din camera,din fata oglinzii cu un disc demachiant in mana!Concluzia mea este ca e un produs bun pentru pielea mea,care isi face treaba si isi merita banii ! Cu siguranta il voi achizitiona dupa ce continutul se va termina!


  Ultimul produs pe care l-am testat din gama Gerovital Plant nu a fost tocmai o experienta placuta pentru pielea mea.Este vorba de Serul contur ochi si buze.Dupa prima folosire serul mi-a lasat pielea din jurul ochilor si a buzelor iritata si cu multe bubite rosii si mici.Nu l-am mai folosit de atunci,dar in schimb mamei mele care are tenul gras i-a priit si ea il foloseste in fiecare zi.Mama mea spune despre acest ser ca lasa pielea mai ferma,ridurile din jurul ochilor si gurii nu mai sunt atat de vizibile si pielea se simte mai fina.Eu una nu voi mai folosi si nici achizitiona acest produs,ramane la latitudinea mamei mele daca ea va dori sa-l cumpere.


Cu acestea spuse,eu sunt incantata de cele doua produse care mi-au priit si chiar daca stiu ca nu sunt sanse pentru a castiga competitia la care am participat impreuna cu cele 9 colege de echipa,tin sa-i multumesc Adynei pentru invitatie.Pentru mine aceasta competitie nu a fost ceva neplacut,ci chiar placut deoarece am castigat niste prietenii dragute !


Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu