Review - So Totally Clean-Formula 10.0.6. (SEPHORA)

duminică, 17 aprilie 2011
   Hello gagicile :* ! 

   In primul rand vreau sa le urez un calduros "La multi ani " si multa sanatate tuturor florilor !  
   Pentru ca ii eram datoare Deei,astazi o sa va prezint un produs care mie imi place mult.Produsul cu pricina este lotiunea de curatare in profunzime a porilor,de la Sephora si l-am primit in urma castigarii giveawayului organizat de Dee's Budoir.
  Il folosesc de mai bine de 2 saptamani,timp in care am putut sa imi fac o parere despre el! 

Ce promite :
" Aceasta lotiune promite sa curete tenul in profunzime, sa-l improspateze si sa micsoreze porii.Ideal pt tenul mixt/gras,are ca efect o usoara exfoliere a pielii,ajutand in combaterea semnelor si cosurilor. "
 

  Precum am spus si in inceputul postarii,imi place foarte mult acest produs.... si nu sunt singura: mama mea este la fel de incanatata de aceasta lotiune.
  Lotiunea este recomandata pentru ten mixt sau gras(aici se incadreaza mama mea),iar eu am tenul cu tendinte de uscare si m-am incumetat sa-l folosesc,desi nu aveam asteptari prea mari din moment ce este recomandat persoanelor cu ten mixt sau gras.

  Spre surprinderea mea rezultatele sunt aceleasi si pentru tenul mamei mele si pentru tenul meu : 
  • Dupa aplicare pielea este catifelata
  • Tenul arata fresh,proaspat
  • Are un miros subtil de musetel(imi placeee) care ramane pe piele,dar nu pentru mult timp
  • Porii chiar sunt curatati in profunzime
  • Tenul este mai stralucitor si dupa aplicare nu ai senzatia ca 'te strange fata'
  • Il aplic dimineata,iar dupa aplic o crema hidratanta de fata si fata mea radiaza
  • Pe tenul mamei au inceput sa se vada semne de ameliorare a semnelor lasate de cosuri (la mine nu este cazul)
  • Nici pe tenul mamei si nici pe al meu nu am observat inca semne de micsorare a porilor (poate in timp se va intampla)
  • Un punct in minus,pe care l-am observat amandoua este acela ca daca nu aplici si o crema dupa ce ai aplicat lotiunea,tenul capata o nuanta mai portocalie
   In concluzie,atat mie cat si mamicii mele ne place acest produs.Preul lui in magazinul Sephora este de ~43 lei.Pentru ca ne place,il vom achizitiona dupa ce il vom termina(va trece destul timp-puteti observa mai sus in imaginea cu lotiunea cat am folosit din el timp de 2 saptamani).

  Si pentru ca Mickey,nu ma lasa in pace si a vrut cu tot dinadinsul sa intre si el in cadru,avem o poza si cu Mickey :)) ... 

 Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu