◘ Prize from Adyna ◘

vineri, 8 aprilie 2011
   Ce faceti fetelor ? S-a cam stricat vremea pe la Valcea ( "e un vant de-ti zboara pletele" cum zice my bf ) ,dar sper sa revina caldura si soarele pentru ca nu vreau sa racesc iarasi :)) !

   Azi va voi arata premiul pe care Adyna mi l-a oferit la concursul ei ! Iti multumesc foarte mult Adyna :* !
   Pe langa cele 4 pensule pe care mi le-a oferit ca premiu pentru make-up, mi-a mai trimis cateva lucrusoare dragute .. imi plac foarte mult toate si in curand va voi arata un machiaj facut cu primele mele pensule 'adevarate' :D !

  Coletul primit contine :
-  1 mostra Gerovital Plant - Crema hidratanta
-  1 mostra Gerovital Plant - Crema aniimperfectiuni
-  Tus Sephora cu sclipici
-  2 pensule Nyx si 2 Yves Rocher :x
- Oja Kinetics nuanta Pale Petunia
- Mostra fard mineral Mary Kay nuanta Moonstone,Pierre de Luna


Nu-i asa ca-s dragute ? :x

   Asa arata cele 4 pensule ( sunt putin zmotocite de mine ) ..prima si ultima sunt de la Nyx,iar cele din mijloc sunt de la Yves Rocher :D !

   Dupa oja asta sunt innebunita ... imi place foart tare culoarea si imi place ca imi rezista mult pe unghii ! Nu am auzit de firma aceasta pana acum,dar cu siguranta voi cauta mai multe detalii despre ea !

   Cam acestea sunt pozele,iar in curand va voi arata  si tusul de la Sephora pe pleoapele mele,de asemenea si fardul de la Mary Kay :x !


Un weekend minunat va doresc !

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu