One New Giveaway Winner :)

marți, 5 aprilie 2011
    Hello girls !
   Pentru ca la giveawayul organizat de mine , una dintre fete Sadie S nu mi-a dat email, sunt nevoita sa aleg o alta castigatoare in locul ei.Imi pare rau pentru ea,dar premiile celorlalte doua fete stau in loc din cauza asta,iar in postarea in care am anuntat castigatoarele am mentionat ca respectivele castigatoare trebuie sa ma contacteze in timp de 48 de ore . Din pacate pentru ea si din fericire pentru voi,celelalte fete care ati participat,acel timp a expirat !
   Va mai atasez o data listele cu participantele,iar daca se va nimeri una din cele trei castigatoare alese la extragerea trecuta ( fetele cu numerele 23,36 si 45 ), voi mai apasa inca o data pe butonul "Generate" :)) !



 
Acestea sunt listele,iar dupa ce random'ul mi-a mai generat o data numarul '45' :)) si am fost nevoita sa apas inca o data pe "generate", castigatoarea premiului II esteeeee ...... 
 Felicitari sweetie ! 
Astept mailul cu datele ca sa va pot pune cat mai repede coletele ! :*

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  


(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu