NOTD - Oja Farmec (Ultrarezistent) - Nr 2

miercuri, 6 aprilie 2011
  Buna fetelor ! :*

  Azi o sa vorbim de o noua pasiune de a mea ..ojele ! Mi-am achizitionat zilele trecute o noua oja,prima mea oja  Farmec.Sunt incantata de ea,de aceea am decis sa imi impart bucuria cu voi.
  E o oja rezistenta, se usuca repede pe unghii (mai repede decat cea de la Farmasi) si ce imi place cel mai mult la ea este culoarea : alb sidefat  cu irizatii care difera la lumina(roz,mov,albastre,aurii).
  Acum sa va arat mai bine despre ce este vorba ... 

In aceasta poza am aplicat oja intr-un singur strat : 
Unghiile mele cu doua straturi de oja :

Oja aplicata in trei straturi pe unghii:

Voi aveti oje Farmec? Ce nuante imi mai recomadati?
   Atat pentru astazi ! Ne revedem maine ...O zi buna va doresc ! :*

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  


(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu