♀ Campanie Farmec - Gerovital Plant ♀

joi, 7 aprilie 2011
  Hello girls!

  Astazi am primit coletul de la Farmec,cu produsele Gerovital in cadrul campaniei in care una dintre cele 15 bloggerite si echipele lor va pleca intr-un weekend de rasfat la Sighisoara  !
  Adyna a fost una dintre fetele care m-au invitat si i-am acceptat invitatia de a fi coechipiera cu drag,deoarece imi doream sa incerc produsele Gerovital Plant  ( multumesc Adyna :* ) !

   In  colet am gasit:
-Lapte vitaminizant demachiant
-Cremă hidratantă
-Ser contur ochi şi buze
-20 de plicuri de minimostre din fiecare tip de cremă de faţă: hidratantă, nutritivă, antiimperfecţiuni, ser contur ochi şi buze, antirid
-20 de bucăţi - flyere
-3 bucaţi - sticker de maşină "Femeie cu FARMEC la volan"

   Va las sa vedeti si cateva poze cu minunatiile enumerate mai sus :





   Prima impresie a mea despre continutul coletului este foarte buna si sunt nerabdatoare sa vad si efectele lor :D De azi incep sa le folosesc atat eu,cat si mama mea  (pentru ca avem tipurile de piele total diferite,eu am tenul sensibil-uscat,iar ea il are gras ) si  vreau sa vad reactile produselor  pe ambele tipuri de ten,iar apoi o sa revin cu un review .

 O zi frumoasa va doresc ! 
 Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu