Elf Cosmetics & Max Factor Lipgloss Swatches & Reviews

joi, 31 martie 2011
   Hello girls :*!
   Sunt asa de obosita .. am avut o zi incarcata,cu un orar foarte incarcat (de la 7:30 pana la 16:30 - school ),iar ca 'bonus', pe drumul de intoarcere catre casa am asistat la un accident .. un trailer s-a rasturnat si am stat aproape 2 ore blocati in trafic..huh,horrible !
   Noroc ca ieri am apucat sa ma ocup de cate ceva pentru voi :D ! V-am pregatit pentru azi niste swatch-uri la 2 din lipglossurile mele preferate !

   Primul este cel de la Max Factor - Vibrante Curves Effect , nuanta 06 Vibrant. 
   Imi place mult ! I
  Imi hidrateaza buzele,rezista cat de cat (e un luciu de buze,deci nu ii pot cere prea multe,daca sunt pupata :)) , daca pap ,sau consum lichide :D ),dar partea preferata de mine la el e CULOAREA ,e atat de soft,de naturala(desi are niste particule subtile de sclipici)...i love it ! 
   Mirosul lui e foarte dragut,e un alt punct forte al lui ... Nu e nici dulce,dar aduce putin la gust cu  cel de pepene galben ( yummy..my fav ) .
   Eu il port mereu  .. si la scoala,si cand ies in oras mereu il iau dupa mine.
   Puncte slabe nu stiu ce sa zic, pretul lui real nu il stiu,deoarece acesta pe care il am eu e un tester si am dat pe el 5-6 lei . 
  Cu siguranta dupa ce il termin imi voi lua si varianta originala :x ! 
  Vedeti mai jos cum arata pe buze ! 

   Un alt luciu de buze pe care eu il iubesc si il folosesc des este Luciul De Buze Super Glossy Spf 15 de la Elf Cosmetic ! 
   E din gama e.l.f essential make-up si nu costa decat 8 lei ! Pretul e foarte bun si dupa parerea mea si merita din plin banii ! 
   Nuanta e una calda,un roz pal care se vede foarte frumos pe buze..fata de cel de la Max Factor consistenta acestuia e mai groasa si pe buze se vede sidefat/sclipicio.
  Eu il folosesc in special seara pentru ca imi face buzele sa straluceasca foarte subtil si dragut ...      
  Nici acesta nu imi usuca buzele si rezista mai mult fata de cel de la Max Factor.
  Un punct slab al sau ar fi ca se intinde putin cam greu pe buze ( eu il aplic cu degetul )  si in caz ca e aplicat mai mult continut  pe buze devine lipicios.
  Pe siteul celor de la Elf il gasiti intr-o varietate de culori frumoase,iar urmatorul de pe lista mea din aceasta gama va fi nuanta  Juiced Berry ! 



    
  Pentru ca nuanta luciului de buze difera din cauza nuantei buzelor voastre naturale va pun si o poza cu my natural lips :



  Cam atat pentru astazi ..sper ca v-am fost de folos si nu v-am plictisit prea mult ! Pe maine,fetelor ! :*

 Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  


(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny





1 comentarii:

Irynuk spunea...

Imi plac nuantele:D
E ceea ce port eu de obicei:D

Trimiteți un comentariu