My Fragrance Collection :)

duminică, 27 februarie 2011
 Hello fetelor ! Imi cer scuze ca nu am mai postat nimic,dar absenta mea a fost justificata ..am o verisoara bolnava si a trebuit sa ma duc la ea weekend'ul asta! Am ajuns mai devreme acasa cu o durere groaznica de cap!Am primit un tag de la LittleD. ( multumesc frumos) in care trebuie sa imi arat colectia de parufmuri favorite :D . Nu am foarte multe,dar acestea imi plac tare mult !
Ordinea este aleatorie ! 

 








Imi plac toate asa ca nu va pot spune ca am doar un preferat ! Le folosesc in functie de dispozitia pe care o am si locul unde merg.

Am primit de la verisoara mea un ruj care imi place foarte mult.Daca vreti sa-l vedeti am facut un update la postarea initiala cu rujurile pe care le detin ..click aici...

O saptamana frumoasa sa aveti ! 
(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

4 comentarii:

Denisa spunea...

ce imi place scrisul de pe poze! eu nu il am in photoscape!:-?? imi zici cum l'ai adaugat?

Honeÿ Bunny spunea...

@ Leya: Eu am fost reprezentanta Avon si de cum a aparut mi l-am comandat ...a fost love at the first smell :))) ! Ma bucur ca il ai si tu ..si eu il folosesc des !
Acum mi-a mai trecut durerea,sunt bine ! :*
Te pup

@ Denisa: Intri pe dafont.com si gasesti o groaza de fonturi dragute ! Il downloadezi,il instalezi,iar apoi iti apare singur in lista de fonturi din Photoscape ! :*

LeyaCreations spunea...

Bunny,ma uitam intamplator la stirile de la Antena si am vazut un baietel dragalas foc.Avea niste ochisori mari caprui si chiar i-am si zis mamei:"ia uite ce ochisori draguti are!" iar mama mi-a raspuns "da,dar nu vede".Am ramas fara cuvinte pentru ca mi se pare o scumpete de copilas.Uite aici e site-ul unde gasesti cazul lui http://fundatiamereuaproape.ro/luca-dumitrache/ si daca vrei poti trimite un sms gol la 848 si donezi 2 euro.Stiu ca a aparut din senin dar daca l-ai fi vazut si tu ce dragalas e...poate dai mesajul de pe acel site mai departe si il ajutam mai multi:):-*

Anda Zelenca spunea...

I love Intimately!:X

Trimiteți un comentariu