My eyeshadow collection

luni, 28 februarie 2011
Buna fetelor! :* Ce faceti? Sper ca ati inceput bine saptamana aceasta si sunteti vesele pentru ca maine este 1 martie !
Astazi imi indeplinesc in continuare promisiunea fata de Leya si va arat micuta mea colectie de farduri ! Am putine farduri,dar cu timpul imi voi achizitiona mai multe pentru a creea o varietate mai mare de machiaje :D .










de asta mic si negru am uitat sa-l pun in prima poza
Cam atatea am pentru moment ! :D Ca sa nu va plictisiti va las si un priview al machiajului pe care o sa vi-l arat mai detaliat maine ! :*

P.S : Daca puteti VA ROG ajutati-l pe micutul LUCA ( intrati aici si cititi povestea lui: http://fundatiamereuaproape.ro/luca-dumitrache/ ) cu un sms gol la 848 in valoare de 2 euro ! Are nevoie de noi !

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

6 comentarii:

stilistele spunea...

hihi, ai ceva fardulete....eu nu am decat unul bordo :)))...sunt groaznica la machiaj, nu stiu decat tusul, creionul maro, blushul si rimelul :))

Honeÿ Bunny spunea...

@ Leya : Cum sa uit :X ? Daca am promis ceva,am promis :D ! Mai am cate ceva de aratat intr-o alta postare si ti-am aratat apoi tot dulapiorul meu de cosmetice :))..
O sa dau in curand o comanda la Elf ,astept alocatia pentru ca nu prea mai am money,money si cred ca o sa mi-o iau si pe cea de care ai zis tu ! Thank you de recomandare !
Legat de Luca m-am inmuiat toata cand l-am si vazut ..... e o scumpete,o frmusete de copil..ochii lui sunt atat de mari si expresivi de parca iti cer ajutorul ! Sa il ajute Dumnezeu pe El si pe parintii lui sa stranga banisorii ! O sa cat mai mult sa spun cat mai multor persoane despre el ! Te pup si iti multumesc inca o data ca m-ai anuntat despre el !Imi doresc sa il ajut atat cat de mult pot ! O seara buna Leya ! >:D<

Honeÿ Bunny spunea...

@ modniza : Multumesc mult ! Sarumana & o seara buna ! :*:*:* pup dulce

Oana P. spunea...

Sper sa iti cumperi si paleta 120 !
O sa iti fie de folos,ai talent si esti tare frumusica ! :*:*:P

Honeÿ Bunny spunea...

@ Oana P. : Multumesc! Si eu imi doresc paleta !

@ Leya : Yupyyy ..ce de cereri :)) ! De cand asteptam .. :)) Super ! imi plac ! Cu siguranta o sa le fac ! Multumesc ca ai timp sa te gandesti la mine ! >:D< Vreau sa vad blogul..mor de nerabdare :D ! pupici .noapte buna

Adina spunea...

Imi place prima trusa :D. Eu momentan am rams doar cu trusa 40, o ador!!! :x:x

Trimiteți un comentariu