Dragobete - 'Sweet ' Day & TAG - Get To Know Me

joi, 24 februarie 2011
    Hey :* ! Astazi este Dragobetele ! La mai multa iubareala va doresc voua celor indragostite alaturi de perechea voastra,iar celor ce nu au inca un iubit le urez sa-si gaseasca Fat'Frumosul :)) !
   Eu si prietenul meu nu am sarbatorit in special ziua asta,dar o mica atentie mi-a facut ziua mai buna ! Pentru ca e un dulce mi-a cumparat o ciocolata (preferata mea : orice ciocolata cu alune/arahide si stafide )..l-am pupacit indeajuns incat sa-i multumesc pentru gest si am savurat impreuna ciocolata! Pe cand papam noi ciocolatica am avut o surpriza ,asa ca a trebuit sa imortalizam momentul :)) !
A fost cea mai sweet ciocolata pe care am mancat-o ever ! :X
Voi cum ati sarabtorit Dragobetele ? Ati avut vreo surpriza din partea iubitilor vostri ?



     Iar acum va arat un tag pe care l-am primit de la Andreea(My Blueberry Nights ).Multumesc Andreea!
     Mie imi face o mare placere sa fac aceste tag'uri pe care le primesc,dar si sa vi le citesc voua,restul pentru ca mie imi place sa cunosc si persoana din spatele blogului si in modul asta ne dam seama de personalitatea fiecareia.

1. Are you named after anyone?
No. 
2. When was last time you cried?
Hmm..I think so that yesterday! I was a little bit sick..
3. Do you have kids?
No,but i really love kids !
4. If you were another person, would you be a friend of yourself?

Yes :D .
 5. Do you use sarcasm a lot?
Sometimes when it comes.
 6. Will you ever bungee-jump?
No,but i really want ! I love extreme sports.
7. Whats your favorite cereal? 
 I like Nestlé Musli Traditional & Chocapic ♥
8. Whats the first thing you notice about people?
Eyes *_* !
9. What is your eye color?
Green.
10. Scary movie or happy endings?
Happy Endings
11. Favorite smells?
Melon,strawberries,chocolate,freesia !
12. Summer or winter? 
Absolutely SUMMER !
13. Computer or television?
Computer
14. What's the farthest you've ever been from home?
Spain :x
15. Do you have special talents?
I don't think so ..  :))
16. Where were you born?
Rm Valcea,Romania.
17. What are your hobbies?
Reading,Make-up,Listening music
18. Do you have any pets?
Yeah .. I have 2 cats & 2 dogs ! You know one of my cats : Mickey!
19. Favorite movie?

Sisters keepers & Love and other drugs
20. Do you have any siblings?
Yeap,i have a sister- Oana.
21. What do you want to be when you grow up?  
Actually ..I don't know! We'll see:D !
22. When was your first slow dance and the song?
My first slow dance was with my actual boyfreind and this is the song : http://www.youtube.com/watch?v=DIpQ4AZSAf8
23. Movies you dislike.
Horror moviesss .. buhuhu !!!
24. What 3 YouTubers/bloggers would you like to meet in person?
I would like to meet all of them,but i really want to meet Leya,Ioana & Special K ! 
25. Who do you tag

I tag:
Anda Zelenca 
Yoana & ALex (i'm a good-for-nothing bunny..can you forgive me? )
Special K 
Irynuk's blog
Ramona
si toate fetele care vor sa-l faca ! :*

LATER EDIT:  Pentru ca e Dragobetele vreau sa va arat niste melodii 'romanticoase' care mie imi plac tare mult :

 Dedicatie din partea iubitului meu !


Multumesc Leya ca mi-ai aratat melodia !

 O melodie care ma linisteste cand ma cert cu my little boyfriend :D !

O melodie care imi place mult si e si preferata prietenului meu !

Ma binedispune mereu !

Si nu in ultimul rand Bryan Adams -just love it !


  
(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny! 

15 comentarii:

Lauren spunea...

Awww ce frumos sa gasesti asa ceva in ciocolata! :D

& thanks de tag! :*

yoana spunea...

you're the best bunny i know..aaahh i mean the only bunny i know..:))

Honeÿ Bunny spunea...

@ Denisa : Cu placere,imi esti draga ! :*

MarinaA spunea...

yamiii, yamiii ciocolatica.. si as papa dar sunt la regim..

Honeÿ Bunny spunea...

@ MarinaA: Hai ca iti dau eu voie,O bucatica micadaca papi nu se intampla nimic promit ! :)):*

stilistele spunea...

aw.....what a sweet way to celebrate...I love chocolate too, but I rarely have any, as I am pretty fluffy already and I am always dieting :))

LeyaCreations spunea...

Heeeyyy imi vad numele in tag.Yupppeeee\:d/:x...


Bunny check your mail,ti-am trimis ceva.

Kisses si astept reactia ta:-*:-*>:D<>:D<

Honeÿ Bunny spunea...

@ stilistele : you aren't fluffy,you're gorgeous ! :X kisses

@ Leya : uhh..am fost really impresionata ! Esti o draguta,no words ! :X Multumesc mult inca o data ! :*:*

LittleD. spunea...

Cat de dragut :D
Asta da coincidenta! Nu mai zic de faptul ca nici nu ati planuit sa sarbatoriti Dragobete :P.

Mersi pt tag, o sa il fac zilele astea.

Pupici

Honeÿ Bunny spunea...

@ LittleD. : Sa stii ca a fost o zi tare draguta ! Nu ai pt ce sa-mi multumesti ! ti l-am dat cu drag! Te pup :*

maddailade spunea...

Ciocolata pare tare buna! Pentru mine alunele si arahidele fac toata treaba!

Iulia spunea...

draguta cioco...acum am pofta... nu e bine:)) [la ora asta]
iubi meu nici nu a stiut de dragobete, tot eu l'am surprins cu ceva dulce. asta e :)
pupici:*

Andreea♥ spunea...

Ce draguta e inimiora din ciocolata!
Ma bucur ca ai facut tagul.
Te pup.

Special K spunea...

Multumesc !! :*:*:*

LeyaCreations spunea...

Hmm...0 postari in 2 zile,bunny,incepi sa ma ingrijorezi.Esti bine?:-*

Trimiteți un comentariu