Tip of the day - FONDUL DE TEN !

sâmbătă, 29 ianuarie 2011
         Fetelor cum am luat vacanta am si eu putin mai mult timp de stat cu voi. Am facut cateva rubrici noi printre care si "Tip Of  The Day"(Sfatul zilei) in care o sa va zic cateva trucuri care sper ca va vor fi de folos.
        Astazi vom vorbi despre fondul de ten si mai precis de alegerea fondului de ten in functie de tipul vostru de ten. Alegerea fondului de ten reprezinta o greseala pe care foarte multe fete o fac(din pacate),deoarece eu cred ca e partea cea mai importanta a unui machiaj si trebuie acordata o mare atentie.
Sa incepem..
*Daca aveti tenul normal vi se potrivesc toate tipurile de fond de ten(lichid,crema,spuma) si really va puteti numi o fata norocoasa;
*Daca tenul tau este gras cel mai bine ti se potrivesc fondurile de ten compacte,dar si cele lichide ce contin pudra;
*Pentru tenul uscat fondul de ten  lichid sau crema sunt cele mai potrivite.E indicat sa eviti fondul de ten compact,pentru ca iti va evidentia ridurile si liniile fine si va avea aspect pastos pe fata ta;
*Daca tenul tau este sensibil este indicat sa folosesti texturi cat mai usoare si sa stai departe de talc,parfum si ulei.Cea mai buna optiune pentru tipul acesta de ten o reprezinta fondul de ten mineral.
          Nu trebuie sa uitati nici de culoarea fondului de ten.Aceasta trebuie sa fie aceeasi cu cea a fetei,iar atunci cand ne cumparam un fond de ten  !Atentie ... Nu il incercati pe mana ! Fondul de ten trebuie incercat pe fata curata pentru a vedea daca acesta vi se potriveste sau nu.
          Sunt sigura ca stiti si voi destule fete care isi aplica fondul de ten in cantitati industriale si arata de parca ar avea o masca pe fata.Nu trebuie aplicata foarte multa cantitate,este indicat sa folositi doar cat este necesar pentru a va acoperi micile imperfectiuni.
          Aplicarea fondului de ten se poate face in diferite moduri : cu pensula,cu buretelul,cu degetul etc.
Eu recomand  aplicarea fondului de ten cu ajutorul unui buretel umed.Se intinde foarte bine si nu se pierde foarte multa cantitate de produs.(asta am invatat de la Koko  si vreau sa va impartasesc cu voi,deoarece mi se pare cea mai buna metoda de pana acum).
          Sper ca v-am putut fi de folos cu aceste sfaturi necesare pentru ca noi sa fim frumoase,iar tenul nostru sa fie 'de portelan' !
                                                              (\_ _/) ♥                                 
                                                              (='.'=)♥
                                                              (\_ _/) ♥   
                                                 Kisses from Honeÿ Bunny!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu