Sampon Nuantator Kallos Silver Reflex

duminică, 30 ianuarie 2011
     Am nevoie de ajutorul vostru ! Fetelor daca ati vazut m-am facut blonda ..Nu sunt foarte multumita de nuanta(va putetiin postarea anterioara si o sa vedeti de ce zic asta)!Cred ca este putin mai mult decat as vreau eu inspre auriu ...
I don't know..vreau ceva mai spre gri ..
     So..astazi mi-am cumparat samponul nuantator Kallos Silver Reflex.Mi-e cam teama sa-l folosesc,sincer!
     Am citit multe pareri despre el : unele fete il lauda si spun ca au obtinut de la culoarea galben pui un blond platinat superb in timp,insa altele spun ca le-a iesit un mov/albastru de toata frumusetea in cap ! Huh... I'm scared!
     Sunt eu in vacanta si nu ma duc la scoala,dar totusi mai vreau sa ies si eu din casa ! LOL..
     Va cer parerea : Voi l-ati folosit ? Daca da ...Cum l-ati aplicat pe par..Cat l-ati tinut ?Orice detaliu puteti sa-mi dati imi va fi de folos !

LATER EDIT : Sunt foarte multumita de Silver Reflex si il folosesc din doua in doua spalari ! Il aplic impreuna cu samponul normal : amestec aproximativ aceleasi cantitati in palma, il aplic, las 5-8 minute,iar apoi clatesc ! E super !


                                    (\_ _/) ♥                                 
  (='.'=)♥
      (\_ _/) ♥   
  Kisses from Honeÿ Bunny!

4 comentarii:

Anonymous spunea...

L-am avut si eu....dar l-am folosit pentru a-mi nuanta suvitele blonde si de a le colora intr-un blond cu tente gri. Mi-a reusit...dar ai grija cum il folosesti.... Intai umezesti parul il speli odata cu samponul tau obisnuit, clatesti si apoi amesteci in palma o parte samponul tau obisnuit cu 2 parti sampon nuantator si aplici. Uniformizezi in tot capul si astepti putin...cat scrie pe sticla nuantatorului. Daca aplici direct pe par acest sampon nuantator o sa iasa mov....te pup...succes!

Honeÿ Bunny spunea...

Acum am iesit de la baita! Asa am facut numai ca atunci cand am amestecat samponurile am pus trei sferturi samponul meu normal si un sfert din cel de la Kallos ! mi s-a facut draguta nuanta !O sa-l folosesc si data viitoare! imi place!
Multumesc frumos pentru ajutor !
Pupici !:*

Anonymous spunea...

Ma bucur ca am fost de ajutor si pentru ca iti place rezultatul! te pup!

Honeÿ Bunny spunea...

Mersi frumos ! :*

Trimiteți un comentariu