Recomandare film

sâmbătă, 22 ianuarie 2011
Fetelor vreau sa impartasesc cu voi un film care mi-a placut foarte mult !
Prietenul meu mi l-a recomandat (el este un impatimit al filmelor ).Aseara l-am vizionat si eu .E o poveste extraordinara ...Se numeste Love and Other Drugs ,e un film din 2010 care ii are ca actori principali pe Hathaway(in film Maggie) si pe chipesul Gyllenhaa(in film Jamie) care au o frumoasa poveste ''de dragoste'' ( :)) o sa vedeti de ce am pus asta in ghilimele daca veti viziona filmul).
E in acelasi timp si trist (recunosc,mi-au dat lacrimile),dar si amuzant(Maggie Murdock: What's your game?
Jamie Randall: My game?
Maggie Murdock: Oh I'm sorry. Right. This is the part where we talk about where we come from and what we majored in in college.
Jamie Randall: You have beautiful eyes.
Maggie Murdock: That's it? That's the best you got? ) :))

Link-ul pentru filmul online pe care m`am uitat si eu este aici (calitatea imaginii nu e foarte buna,dar merge fara pauze sau intreruperi )

Vi-l recomand din tot sufletul ,ca tot e azi sambata si e vreme urata afara ! Astept sa`mi spuneti daca v-a placut!

                                                              (\_ _/) ♥                                 
                                                              (='.'=)♥
                                                              (\_ _/) ♥   
                                             Kisses from Honeÿ Bunny!

2 comentarii:

Andreea♥ spunea...

L-am vazut si eu acum 2 sapt si mi-a placut foarte mult.

Honeÿ Bunny spunea...

Super !
Ma bucur !
E printre primele in lista filmelor mele preferate ! pupici

Trimiteți un comentariu