LOTD - Waiting for spring ..

vineri, 28 ianuarie 2011
Azi va arat un LOTD vag..adica am iesit in oras intr-o zi si uitasem ca imi facusem si niste poze,dar au fost facute pe fuga ..asa ca o sa fie doar cateva.


P.S. : Fetelor particip si eu la un concurs pe Facebook.

Daca aveti cont pe facebook va rog frumos ajutati`ma si pe mine...
Da-ti prima oara "imi place" pe pagina asta: click aici

Apoi "imi place" la poza aceasta : click aici

   Multumesc frumos!
                                              (\_ _/) ♥                                 
             (='.'=)♥
                 (\_ _/) ♥   
               Kisses from Honeÿ Bunny!

2 comentarii:

Honeÿ Bunny spunea...

Da! :D
Imi place sa pun doar pe cele de jos pentru ca pe amandoua mi se pare prea colorful..prea prea ! :))
kisses

Look Diary spunea...

Foarte dragut machiajul!La fel si blogul :)

Trimiteți un comentariu