LOTD - Devilish Queen

miercuri, 5 ianuarie 2011
      Hey ! :* Astazi o sa va arat un  machiaj cu alb si negru!
      L-am numit "Devilish Queen" pentru ca aceste doua culori:alb si negru ma fac sobra,matura si imi fac o fata de "devil,dar no way, tot bunny raman ! :))
     De regula imi plac mult look'urile colorate(very very colorful) pentru ca ma inveselesc,am pielea albicioasa,iar cu look'urile dramatice si culori inchise arat ciudat (like a ghost,sometimes)  si multe persoane mi-au spus ca mi se potrivesc cel mai bine look'urile colorate  [ People Say I'm a crazy person-in a good way,i hope :)) ] ! 
      Va las sa vedeti ce a iesit si va rog lasati si o parere ! 







     Kisses from Honeÿ   (\_ _/) ♥ Bunny
                         (='.'=)♥
                          (")_(")_♥

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu